« ファイアボール | Main | マクロスF #4 ミス・マクロス »
なんだか面白そうな企画がいろいろとありますね
F1 疾走するデザイン(東京オペラシティアートギャラリー)
エイリアン展(日本科学未来館)
デバイスアートギャラリー(日本科学未来館)
うーん、GWは混むかなあ~
April 25, 2008 in 日記・コラム・つぶやき | Permalink Tweet
Name:
Email Address: (Not displayed with comment.)
URL:
Remember personal info?
Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.
Comments:
Listed below are links to weblogs that reference 行ってみたい展示:
Comments