« 懐かしいパンフ | Main | RESCUE/HASYMO »
随分と遅れましたが、今回のバージョンアップの目玉は・・・
両手武器の強化?何のことでしょう?
September 16, 2007 in ヴァナヴァナシ | Permalink Tweet
なるほど。こうなるのか。 それにしてもなんといういいツーショット(〃∇〃)
ミスラだけのもアップしてくださいwww
Posted by: ふみ~ | September 17, 2007 01:04 PM
なんかどっちの顔もニヤけてると評判です(笑)
Posted by: Tambourine | September 17, 2007 08:50 PM
Name:
Email Address: (Not displayed with comment.)
URL:
Remember personal info?
Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.
Comments:
Listed below are links to weblogs that reference バージョンアップの目玉:
Comments
なるほど。こうなるのか。
それにしてもなんといういいツーショット(〃∇〃)
ミスラだけのもアップしてくださいwww
Posted by: ふみ~ | September 17, 2007 01:04 PM
なんかどっちの顔もニヤけてると評判です(笑)
Posted by: Tambourine | September 17, 2007 08:50 PM