« PM:猛き者たちよ | Main | BSアニメ夜話 「時をかける少女」 »
ポイントにカメが挟まり電車遅れる 大阪市営地下鉄
(リンク)
June 28, 2007 in asahi.comでニヤリ | Permalink Tweet
そうかー、世の中不思議なことがあるもんだなー。次は亀は何をとめようとしてるのかを予測することが対応策の1つになると思います。
Posted by: ban | June 29, 2007 02:20 AM
対話が大事だと思いますね
Posted by: Tambourine | June 29, 2007 09:38 AM
Name:
Email Address: (Not displayed with comment.)
URL:
Remember personal info?
Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.
Comments:
Listed below are links to weblogs that reference 地下に潜む生物:
Comments
そうかー、世の中不思議なことがあるもんだなー。次は亀は何をとめようとしてるのかを予測することが対応策の1つになると思います。
Posted by: ban | June 29, 2007 02:20 AM
対話が大事だと思いますね
Posted by: Tambourine | June 29, 2007 09:38 AM