« Panty&Stocking with Garterbelt The Original Soundtrack | Main | おせち »

あけまろしく

皆様、あけまろしく

去年は、仕事のやり方がかなり違うプロジェクトに変わって、かなり戸惑いもありました。夜中に起こされる仕事はいやですなあ・・・。

相方と新しい生活が始まって早2年。そろそろ安定したので、次の段階を考えなければいけないのかなーという2011年です。なかなか難しいですけど。

では、今年もよろしくお願いします。

|
|

« Panty&Stocking with Garterbelt The Original Soundtrack | Main | おせち »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/47905/50495206

Listed below are links to weblogs that reference あけまろしく:

« Panty&Stocking with Garterbelt The Original Soundtrack | Main | おせち »