« ペド数学概論 | Main | ユダヤ人の頭のなか »

「俺がハマーだ!」

Trust Me, I Know What I'm Doing!

日本語では、「大丈夫、リクツじゃないんです!」

この訳語最高です。

「俺がハマーだ!」のDVDを買いました。これは間違いなく今まで私が見たコメディのなかで、もっともばかばかしいものです

見てないのはもったいないよ。ただ、日本語の吹き替えがまたこれが、バカ丸出しでいい感じ。どうも、これ日本だけで妙に人気があるらしく、DVD化されたのは日本だけらしいです。あはは

|
|

« ペド数学概論 | Main | ユダヤ人の頭のなか »

映画・テレビ」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/47905/4316285

Listed below are links to weblogs that reference 「俺がハマーだ!」:

« ペド数学概論 | Main | ユダヤ人の頭のなか »