« 「俺がハマーだ!」 | Main | ゴミの分別 »

ユダヤ人の頭のなか

オーストラリアにいるさなえちゃんから、「最近、こんな本読んでます」といわれ、およよと部屋を漁ったら出てきた。 しかし、私はこの本を、いつ、どこで、何のために買ったのか、まるで覚えてない(笑)。とーぜん、読んでません。何だ、こりゃ??

|
|

« 「俺がハマーだ!」 | Main | ゴミの分別 »

書籍・雑誌」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/47905/4339110

Listed below are links to weblogs that reference ユダヤ人の頭のなか:

« 「俺がハマーだ!」 | Main | ゴミの分別 »